مجله ملایی ارگانیک

مهمترین نکات خوشتیپی و زیبایی مردان

مهمترین نکات خوشتیپی و زیبایی مردان

معمولا وقتی در موردخوشتیپی و زیبایی مردان صحبت می شود، چیزی که به ذهن ما میرسد اینکه خوشتیپی و زیبایی بحث مربوط به خانم ها می باشد. با وجود اینکه  بیش تر خوشتیپی و زیبایی به زنان ختم می شود، مردان هم از این نکات بی نصیب نیستند. برخی از مردان این مسئله را به اندازه زنان جدی می گیرند اما اکثر آن ها این کار را انجام نمی دهند.

خوب به نظر رسیدن یا هر بار بهتر به نظر رسیدن، چیزی نیست که بتوان آن را کم اهمیت شمرد. این نقش مهمی در جذابیت دارد. به طور کلی، هنگام جست و جوی بهترین حالت برای خود، هیچ کدام از جزئیات را نمی توان نادیده گرفت. مو، پوست، ناخن ها، نوع عطر ، لباس پوشیدن و … همه از عوامل اصلی خوشتیپی و زیبایی مردان هستند.

 

تعدادی از اقایون اهمیت کمی به موضوع خوشتیپی و زیبایی  دارند چون فکر می کنند کار و زمان زیادی میبرد. اکثر اقایون به طور طبیعی به این صورت برنامه ریزی نشده اند و یا از نظر اجتماعی ساخته شده ‌اند تا به روش ‌های دیگر نگاه کنند. از زمان های گذشته ، تا به امروز این نوع تفکر به سرعت در حال تغییر است و خوشبختانه نکات زیبایی بسیار ساده ای وجود دارد که می توانید به راحتی و سریع توسط خودتون انجام بدید.

سلامت پوست مردان

پوست بزرگ ترین اندام بدن است و به اندازه سایر اعضای بدن به توجه نیاز دارد. پوست انواع مختلفی دارد، به عنوان مثال پوست خشک، پوست چرب و ….، نکات مراقبتی مختلفی وجود دارد. برخی از انواع پوست بیش از انواع دیگر به توجه و مراقبت نیاز دارند. و فصول مختلف سال، نقش اساسی در مراقبت از پوست را دارد..

بزرگ ترین عامل سلامت پوست رطوبت است. اولین راه برای مطمئن شدن از رطوبت پوست نوشیدن مقدار زیادی آب است. آب برای چندین اندام بدن از جمله کلیه ها مهم است. اگر بعد از نوشیدن آب، هنوز روی پوستتان احساس خشکی می کنید می توانید از کرم مرطوب کننده و آبرسان ارگانیک استفاده کنید.

رفع چین چروک

یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی پوست، به ویژه با افزایش سن، چین و چروک است. هنگام به وجود آمدن چروک ها، پوست ظاهر شاداب و براق خود را از دست می دهد. مرطوب کردن مداوم پوست به کاهش چین و چروک کمک می کند. علاوه بر مرطوب سازی، مواد غذایی که می خورید نیز در کاهش چین و چروک نقش اساسی دارند.

میوه های آب دار مانند خیار، هندوانه و گوجه فرنگی از میوه هایی هستند که می توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید. این مواد به همراه کلم حاوی ویتامین A و ویتامین C هستند که نقش اصلی در از بین بردن چین و چروک پوست و سم زدایی از خون و بدن دارند. این سم زدایی باعث می شود حتی با افزایش سن جوان به نظر برسید.

موی صورت یکی از ویژگی های خاص خوشتیپی و زیبایی مردان است. برای این که فرم صورت جذاب باشد، موهای صورت باید مرتبا تراشیده شوند. تراشیدن مو می تواند باعث تحریک و سوزش پوست شود، بنابراین استفاده از کرم اصلاح هنگام تراشیدن موها مهم است. کرم های اصلاح حاوی مواد تسکین دهنده و آنتی اکسیدان، جزء بهترین گزینه ها هستند.

مراقبت از دهان و دندان

یکی از نقاط اصلی و مورد توجه در مردان، دندان ها است. دندان ها در کنار لب ها، به زیبایی کلی کمک می کنند.لب های خشک و پوسته پوسته اصلا جذابیتی ندارد . آن ها چیزهای زیادی در مورد شما می گویند مانند وضعیت سلامتی یا این که چقدر از خود مراقبت می کنید. برای نرم نگه داشتن لب ها، مرتبا از بالم لب استفاده کنید. بالم لب حاوی ضد آفتاب بهتر است.

در مرکز یک لبخند زیبا دندان های سفید و زیبا قرار دارند. حتی اگر دندان های شما چندان سفید نیستند، باید همیشه تمیز و به بهترین شکل باشند. مرتبا مسواک بزنید نخ دندان بکشید و روزانه از دهان شویه استفاده کنید. مصرف غذاهایی که باعث لکه دار شدن دندان می شوند را کاهش دهید.

مراقبت و زیبایی ناخن

مراقبت از ناخن ها هم برای زنان و هم برای مردان بسیار مهم است. مراقبت از ناخن برای مردان اهمیت زیادی دارند ، زیرا آن ها نمی توانند مانند زنان ناخن های زشت را با لاک ناخن بپوشانند، بنابراین ممکن است نتوانند بسیاری از لباس های شگفت انگیز را برای نشان دادن انگشتان خود بپوشند.

برخی از مشکلات رایج ناخن تغییر رنگ، ضخیم شدن، شکستن و…است. بیش تر این موارد در نتیجه عفونت هایی مانند قارچ ناخن اتفاق می افتد
ناخن سالم یک لایه صاف و زیبا و صورتی مایل به سفید از سلول های مرده است. برای حفظ این چشم انداز قابل تحسین، نکات و ترفندهای ساده ای وجود دارد.

اکسسوری

عینک های آفتابی جزء اکسسوری های بسیار قدرتمند هستند که می‌ توانند استایل و تیپ شما را بسیار زیباتر کنند. عینک ها یک فضای رمز آلود را ایجاد می‌ کنند. یعنی باعث می‌ شوند که افراد در مورد شما حس کنجکاوی بیشتری پیدا کنند. همچنین صورت را قرینه کرده و آن را متعادل می کند.

عینک های مردانه هم تیپ و استایل های مختلفی دارند و شما در انتخاب آن ها آزادی عمل بسیار زیادی خواهید داشت.

بارها و بارها روی این مسئله تاکید کرده ایم. اندازه بودن یک رمز کلیدی است. گران قیمت ترین لباس ها هم تا زمانی که روی بدن شما جلوه خوب و متناسب و اندازه نداشته باشند، و گشاد باشند، اصلاً جذابیت نخواهند داشت.

مراقبت عمومی

عملکردهای مرتبط با خواب بسیار زیاد است. یک بزرگسال به طور متوسط به 8 ساعت خواب در روز نیاز دارد. چه تعداد از ما می توانیم ادعا کنیم که این میزان استراحت روزانه را در این دنیای شلوغ و سریع مشاهده می کنیم. همه این ها به بدن و نوع نگاه ما اشاره می کند. به عنوان مثال، دلیل اصلی ایجاد پف و تیرگی زیر چشم، خواب ناکافی است. بنابراین، برای خلاص شدن از شر پف زیر چشم، سعی کنید که ساعات استراحت خود را بیش تر کنید. علاوه بر این، می توانید برش های سیب زمینی خام و سرد را به مدت 45 دقیقه در ناحیه زیر چشم قرار دهید.

نتیجه گیری

سرانجام و خلاصه همه نکات و ترفندهای زیبایی توجه به کل بدن است. هر گونه جزئیات می تواند ظاهر شما را خراب کند. از مو، پوست، ناخن، لب و دندان خود مراقبت کنید. از نزدیک آن ها را نگاه کنید تا بتوانید به راحتی تغییراتشان را مشاهده کنید و از این رو تنظیمات و مراقبت های لازم را انجام دهید.

نوع نگاه شما تاثیر مهمی در برداشت شما از خودتان ایجاد می کند که در نهایت نحوه درک دیگران و رفتار آن ها با شما را تعیین می کند. بنابراین، شما باید به همه جزئیات ظاهری خود توجه کنید، در غیر این صورت آن چه شما کم اهمیت تلقی می کنید، می تواند آن چیزهایی را که قابل توجه می دانید نیز به خطر بیاندازد. تمام نکاتی که در بالا ذکر شد روش های ساده و سریع برای مردان است تا با رعایت آن ها بتوانند به بهترین شکل ممکن به نظر برسند.

 

دیدگاهی در مورد “مهمترین نکات خوشتیپی و زیبایی مردان

  1. Yeganeh گفت:

    ممنون از محتوای جذاب و کاربردیتون

    1. amin گفت:

      قربون توجه شما

      1. mtyz گفت:

        سلام amin ممنون از خود شما

    2. aminn گفت:

      لایک

      1. mtyz گفت:

        سلام aminn لایک ارگانیک به خودت

    3. mtyz گفت:

      سلام yeganeh ممنون از توجه شما ، نوشته ها و مقالات بعدی مارو مطالع کردی ؟
      همه نوشته هارو اینجا ببین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *